MY BEST BUDDY ON UPTRENND ~ CONTEST BY GUARDIAN EMAAN

GREETINGS TRENDSETTERS 







I trust we are doing great. We are writers here on uptrennd. Whenever we went out of ideas, we rush towards prompts and GIVEAWAYS hehe. All thanks to those who inspire us as well as reward us with 1up. 







These days, UPTRENND BEST BUDDY is trennding everywhere a CONTEST by GUARDIAN Emaan Ali. 



HERE to know more about the giveaway. 







For me, friends are counted as blessings, they always offer themselves in any way, in hardships, in happiness, in thick in thin. 







I am a person who once falls for someone who will never leave them. I am communicating with them or not they are always there with me. This is what I like about myself MOST. 







MY UPTRENND BUDDIES 







Hehe, BUDDIES lol diplomatic statement yet I won't state anything erroneous. 







What do you think friendship is? I have my definitions and people who fulfill those provisions to be a good friend. 







Let's start, 







If friendship is having someone silly as you are hahaha, giving out fast replies, inquiring for meals, suggesting improvements, asking help, exchanging of ideas and thoughts, giving you priorities, taking time to explain what is going on, picking you up when you are feeling down, giving your ideas worth by making a post,  I have KAMRAN AKBAR as my best buddy.








IMG-20201105-WA0004







If friendship is giving your friend moral support, being available for all the times, extending love, giving you healing conversations, making prayers for you, strengthening your beliefs, and provoking  YOU ARE IMPORTANT, you are perfect the way you are, telling you not to focus on extraneous things, letting you know your worth I have TIGER LILY as my buddy. I love the way she calls my name Manure hehe and I am like no no it's MAH NOOR lol. My love ❤️ 








IMG-20201104-111349897-7071







If friendship stands for guiding, appreciating, telling you the ways how you can have fun, how to improve, how to survive, sharing routines, and inquiring about troubles if any I have BLUEFIN STUDIO as my buddy.








1603770121-46519-3383











If friendship is reading your post, assessing that there is something wrong, rushing to ask you either it's JUST A POST or something discomfort I have TAHIR KHAN as my buddy. 








IMG-20201105-223626







If friendship is always praising your talent, encouraging you to do well, telling you that you are the best I have HAFSA K with me as my buddy. 








IMG-20201105-214009-173







If friendship is finding you out when you don't post for more than 24 hours asking you for your health, or problems, checking on you, making sure you are fine I have PRINCESS BUSAYO with me as my buddy. 








IMG-20201105-WA0064







If friendship is reading your comments and text somewhere, coming to your DM to tell you MAHNOOR no, not this way, you can do it this way, taking care of your health, keep on asking until you get better I have KENECHUKWE EZEME as my buddy. 




0111







If friendship is calling nicknames, tipping you 1up, giving giggles, and available for you to help you, teach you, rescue you I have CHUKWUBUEZE ESOMUNO as my buddy. 








Screenshot-20200502-162901-1604589355573-1604589614320







If one calls a lover, mentor, encourager, developer, motivator I have WAKYGRACE SHAMMAH as my buddy. She never fails to make her way to put smiles on my face, among friends from NIGERIAN she is the only one I with whom conversated a lot, she is always there for me teaching me, appreciating writing for me, promoting me, inspiring me, when she says "I AM PROUD OF YOU MAHNOOR" it's like someone picking me to the top of this universe. I love you Waky my tutor, my moral supporter my mind reader. 








IMG-20201015-WA0014







If friendship is having long conversations, callings, Saying names lol Abdullah, Ayesha, sumima, and Tahir khan knows this scenario. Having someone taking care of your words, asking for sad posts and sad statuses hehehe, I have NATIQ ABBAS as my buddy. 




IMG-20201105-WA0054







If your RACER is your best buddy, always ready to adopt changes, admiring the efforts by you, saying that she won't stop hard-working, praying for your love life hehehe ooo my gosh!!! This was something secret lol she is the only one able to see my man, after WAKYGRACE I guess hahaha FAST RACER. I have Fiha shah as my buddy. 




IMG-20201105-220253-578







If friendship is giving you a direction, Mahnoor runs this way, acknowledging your skills, trying to improve it, honoring you to accept as a team member I have SAFARI BANZ as my buddy. 








1603078800-95747







 If friends are co-workers, partners, and caring for each other. Working as a team, dealing with the things together, mentioning you to grab airdrops and draws for 1up hahaha  I have ANA BIYA as a  buddy.  








1589939045-30337







If friendships are visiting your blog regularly, I have GODSWILL, FIZZA, SAIMA ADRESS, Aniss Emma, Mfaniso, Marva, Adegebe, Shimly gul, Syeda Ayesha I have them as my buddy. 







If friends are enemies hehehe I have a double enemy named SYEDA SEHRISH BUKHARI. Always ready to have fun. Turning the awful situation into a recreation. But still, she is my enemy number 1.  








IMG-20201105-213954-546







If friendship is having someone ready to help, encourage, attending you on your all posts, appreciating, COMPENSATING your mistakes(referring to yesterday). Keep on asking you for cooking hehe tipping you 1up and also a team member I have Adeleye Abdulqudus as my buddy




1592811275-61887







If having someone available for you on uptrennd, not missing your posts, encouraging you, saying you that YOU ARE FRIENDLY Hehehe. Extending prayers for you in comments giving best wishes and a sincere FOLLOWER I have Scholastica Kosy SCHOLASTICA KOSY as my buddy. 


1598481871-29507





If friendship is mentioning someone in every post hehehe I have ISHA ILYAS, ABDULLAH RAYAN KHAN, AYESHA GILL, AMAL FATIMA, MOHTISHIM, UJALA AWAM, AYESHA MALIK,  and HEDAYAT as my buddies. 



If friendship is appreciating the content, taking time to write comments, give suggestions, and making me proud I have EMAAN ALI and ADELAN O as my buddies. 







If friendship is UPVOTING your post and leave promptly without a comment hahaha I have, USAMA RIAZ, UMAIR KHAN SAWATI, MAHNOOR PATHAN, ESMA SID, TEDDY FOSU, YASIR MEHMOOD, ARSLAN, GEORGE D, ELIZABETH, KEMMY B, MUHAMMAD TAHIR LATIF, ABDUR RAZZAQ, ZAKIR HUSSAIN, AND AUGUST ELIJAH as my buddy. 







If friendship is encountering a person in the comments section of each post and someone ready to post food items you can't eat I have HAMZA ASHRAF as my buddy. 










COPY RIGHTED 



You can be my best buddy but my favorite is still NAVEED AHMED hehehe, I mean NAVI. He is my guideline, telling me appreciating me, bearing my silly DMs, saying, yes yes yes to my all talks hahaha. I don't know what happened to This man lol. See he turned his back to this world 🥺. He doesn't wanna see us. Hmmm, nops hehe he has exams this season so turning his face towards exam center may be.  








IMG-20201105-214003-777






I hope I haven't missed a friend here. If I missed please pardon me ooo hehehe. 







You all are important for me, either mentioned or not, uotrennd us my second home, full of family. Group hugs for my family, in Pat Jules's words hehe.  






Emaan, accept this 😢 as my entry for your giveaway. 







While writing this I was like, please send me your pictures, no not this one something better hahaha. 



Have a fun family.



#bestbuddy



Yours only.



©Mahnoor Danish. 



All the images are of my uptrennd buddies. And With every upload I proved I AM NOT A ROBOT 😢 







Image source 









































































































































































































COMMENT

25

Tiger Lily
05 Nov

MAH NOOR

hahahahahahaha

come on! i try !!! i need to hear YOUR voice say it for me hahahahahaha

oh my LOOOOOOOOOOOOVE

that's what I call you - just MY LOVE!  :)

I smiled through this whole thing reading this!!!! It is such an honor for you to have me listed here as your buddy!!!

I'm happy to always love you, pray for you, encourage you, cheer for you and most of all - LAUGH with you! hehehehee

I appreciate your heart - you work so hard.  You are SO dedicated!!!  You are a shining example of what an amazing UU student looks like!

Thank you for the honor of being listed as one of your friends.  It means the world to me!!!

I love you!

19

Mahnoor DanisH
05 Nov

Hehehehe it sounds correct now Mah Noor lol 

See!!!!

This is why I love you so much.

You are full of life, full of affection, and respect. 

You are more than a friend to me. You are my savior I must say. I know what you have done for me and you know too. 

Thank you for this wonderful comment. 

I want to eat sushi now after this long list lol   

12

Hamza Ashraf
05 Nov

Mah Noor Mah Noor Mah Noor😂

I wish i was a buddy of someone who finds my comment everywhere Hahaha

19

Mahnoor DanisH
05 Nov

Oppsss!!!!

I just missed to mention you 😢

You are my buddy too to encounter me everywhere in the comments section lol 

Mmmmm, I must update my post to add you there ❤ 

Wooot! 

A second lol 

12

Hamza Ashraf
05 Nov

Hahaha we encounter each other everywhere😂

I am glad to see my name❤

You don't believe while typing this comment I was going to write I love you😂  My eyes has seen too much love here Hahaha😂

Can't hold my laugh😂

11

Richard Junaid
05 Nov

Not sure I saw the "I love...." Part... 

Hmmm sometimes it starts that way lolz... I was just passing oooooooooo🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

19

Mahnoor DanisH
05 Nov

Hehehehe mad!!! 

Family is the name of love ❤️ 

Good to see you happy 🙂

19

Mahnoor DanisH
05 Nov

Hahahahahaa ooo man you are troublesome lol 

Stay here na let me know what's starting this way 😳🙄

12

Mahnoor Pathan
05 Nov

Oh my God @Mahnoor this is just fabulous post I have seen on this topic... 

I can't appreciate your struggle in my words but must say you keep it up girl you are seriously gem my twinie.... ❤❤A lot of love and best wishes for you.. 

19

Mahnoor DanisH
05 Nov

Hhahahhahaha 

Loved this!!!

I was honored to have your Dm last night. 

Thank you so much ❤

17

Hafsa K
05 Nov

Hmmm... I think Kamran Akbar isn't the same with everyone like you've mentioned there..🤷‍♀️🤷‍♀️

Well, all of them must be your great buddies... they are really active members of the platform..

I'm so glad you mentioned me..💕

I KNOW ALL..  AND HAVE TALKED TO MOST OF THEM ...

THEY ARE ALL GREAT SPECIALLY FI HA, KAMRAN AND NAVI..❤

 YOU'VE WRITTEN BEAUTIFULLY INDEED...

GREAT ENTRY BUDDY!!❤

19

Mahnoor DanisH
05 Nov

Aawwnnmmm, seriously? 😳for your first line 🙄🙄🙄

Hehehe they are active so they are my friends lol 

Everyone on the list is exceptional I must say I am honored to have them with me. 

Thank you 🤗❤😍

9

Sumema Shaheen
05 Nov

Ohhhhhh You have a hugeeeeeeeeeeeeee and cool circle.

I don't have much buddies to write a post like you.. but i will soon make a post about it. 

Your collected pictures are beautiful and everyone from here are good personalities. 

I liked the way you wrote your post.. Wish you luck for the contest.

19

Mahnoor DanisH
06 Nov

Hehehehe don't have buddies? 

How? 

Collecting pictures was the most hectic step lol 

Well all of them are so kind as to provide me pictures so easily. 

Gratitude to them.

Thank you @Sumema 💖🤗

9

Sumema Shaheen
07 Nov

yeah.. I don't have much buddies on uptrennd and don't have much in real life too.

how? because i just can't find a true friend.

I know it must be diffucult but they are nice so they didn't give you much difficulty.

Welcome😊

19

Mahnoor DanisH
07 Nov

Oh 

I am sorry for your experiences 

May you get your true friend soon 

9

Sumema Shaheen
07 Nov

Yeah.. I always try my best to be a good friend...i hope i get someone too

12

Umair Akbar
05 Nov

I was looking for my name but going back by making this comment. 😆😆

 Don't worry 😥 am OK! 😒

19

Mahnoor DanisH
05 Nov

Hahahahaha,

Opppsss!!!

I said for those I missed 😢 

Actually, I don't know much about you nor we conversated ever except comment section hehe so 😉 maybe in the next contest 🥺

Can't you see someone at the top lol share his position. Be BROTHERS. 

COMMUNITY DETAILS

General

10844

Subscriber

1

Online

Are other communities not relevant to your post? Post them here!

RELATED COMMUNITIES

Bitcoin Cash

27579 subscribers

Litecoin

26921 subscribers

Cryptocurrency Mining

26091 subscribers

Trading & TA

23588 subscribers

Zcash

18775 subscribers

Uptrennd Optimization

15785 subscribers

© 2020 UpTrennd.com